Direktlänk till inlägg 29 oktober 2009

Sista dagen som 17 åring!

Av Mandy Wollersheim - 29 oktober 2009 16:05

Tjena alla människor, rymdvarelser och andra som följer min blogg.

 

Idag är det dan före min födelsedag vilket betyder att dan segar seg fram i slowmotion. I´t sucks! I alla fall så har jag mest glott på tv med brossan idag.  Ja va ute och kollade posten idag och gissa vad!!?? Jag hade fått brev!!! Och det var från ingen mindre än min morfar och hans fru i Tyskland! WOW säger jag bara. Det var längesedan jag fick brev av dom. Såhär står det i brevet:

 

Zum Geburtstag herzliche Glückwünsche und lass Dir so richtig gut geh´n!

 

Hurra, hurra, hurra

Amanda weird 18 jahr

Wir wünschen glück und sagen vor allem gesundheit auf allen wegen.

 

Libe Amanda alles glück dieses welt Herzliche grüße zum 18 geburtstag.

 

Herzlig

                Oma und Opa

 

Jaha då kanske jag ska översätta det till alla som inte förstår tyska:

 

Grattis på födelsedagen. Hjärtliga gratulationer och hoppas att du får det bra.

 

Hurra, hurra, hurra

Amanda blir 18 år.

Vi önskar dej lycka och önskar alla friskhet på alla sätt.

 

Kära Amanda all lycka i världen till din 18 års dag.

 

Hjärtliga hälsningar


Mormor och Morfar.

 

Jaha nu ska jag sticka och hämta litta kaffe. Skriver kanske några rader senare i kväll men hade tänkt att jag ska gå och lägga mej i tid eftersom jag ska upp kl 04:30 imorn. Ska ju nämligen med mamma till jobbet i morn. Fett sköj ska de bli!

 

Hade bra. Nu ska ja njuta av den sista tiden ja har som 17 åring!// Mandy

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mandy Wollersheim - 12 juni 2010 03:25

Nu e de bara såhär att ja vill berätta att ja har skaffat en ny blogg. Kolla in den istället eftersom ja INTE skriver här längre!!   StreetRaceIsALifestyle.bloggplatsen.se   Kram Mandy ...

Av Mandy Wollersheim - 14 april 2010 10:43

Hej alla galda som läser min blogg (om de nu finns några sånna)! Nu är jag tillbaka här igen. Mycket har hänt i mitt liv men vi skippar allt tråkigt nonsens som det ändå inte är någon som är intresserad av utan går direkt till något sköjj... Den 3 ...

Av Mandy Wollersheim - 1 februari 2010 01:14

Hej...   Först av allt vill jag säga förlåt att jag inte har skrivit på länge. Jag har varit ganska sjuk ett tag utan att ha fått någon förklaring. Jag tänker inte skriva så mycket mer utan de får vara såhär. Jag har iallafall förklarat mej. Bätt...

Av Mandy Wollersheim - 16 december 2009 20:38

        ...

Av Mandy Wollersheim - 16 december 2009 20:18

  Tjena alla fans!        Ja vet att det var ett jävla bra tag sen jag skrev något " nyttigt " här men jag får väl skylla på att jag har mycket att göra i mitt liv just nu. ( De lät skit bra! * stolt * )        Hur som helst...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du Ken Block och hans Subaru?
 Ja
 NEJ!!
 Kanske
 Vem fan är Ken Block och varför fan kör han Subaru?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards