Direktlänk till inlägg 21 november 2009

Idag är det en ny dag ; )

Av Mandy Wollersheim - 21 november 2009 23:15

Dagens höjdpunkt: 2 gasande Subaru i Ängelholm. Den ena var en Subaru Impreza WRX STI och den andra var en Subaru Impreza WRX STI PSE II NAJS! XD

 

Ska försöka börja dagen från början så alla hänger med som inte bor inuti min Subaru galna hjärna:

 

Ja kunde inte sova natten till idag utan låg i sängen helt klarvaken. Hum ganska tråkigt faktiskt. Lyssnade lite på musik och gick sen och hämtade min dator och tittade lite på Ken Block när han tränade gymkhana. Han är lätt kung!

 

Hur som helst så vaknade pappa vid 07:00 och då var ja så jävla trött att ja äntligen somnade men sen skulle jag gå upp igen kl 09:00 så det blev inte mycket sömn där inte. Men jag behöver inte sova så mycket för jag var pigg som en mört när jag vaknade kl 9. Konstigt va?!

 

Fixade till mej lite. Duschade, sminkade  och klädde mej och sen bar det av till Valhall för för brossans gymnasieprogram fordon hade öppet hus och det vill man inte missa. Men problemet denna gång var att jag verkligen önskar att jag missade det för det sög. Där fanns bara en snygg bil och det var en Toyota Supra. Bortkastad tid!!

 

Efter Valhall så åkte jag och mamma till Ängelholm och tankade. När vi står där och tankar som bäst så dyker det upp två Subaru från ingenstans!!! Jag hoppade runder som en jävla psyksjuk idiot och typ halvskrek SUBARU!!! Haha I alla fall så försvann dom igen men vi hittade dom…på McDonalds. Haha där tog jag några najs foton och sen körde vi vidare ut till Valhall för att hämta brossan.

 

 Den till vänster: Subaru Impreza WRX STI och den till höger Subaru Impreza WRX STI PSE II   Subaruna på McDonalds   

 

På Valhall så plockade vi upp brossan och sen övningskörde vi lite. När jag skulle byta plats med mamma så tänkte jag att jag skulle testa bromsarna så ja körde in till kanten och panikbromsar. Precis när jag gjort det kom jag på: FAN vi har dubbdäck på bilen ; ) som tur va så lossnade ”bara ” en dubb. Men mamma blev inte sur utan hon skrattade som fan och sen sa hon: Fy fan va du bromsar unge!!! Haha snacka om rolig kommentar när man förväntar sej en enorm utskällning.

 

Dubben som ramlade av XD   Bromsspår efter dubbarna ; )  

 

Nu sitter jag här och slappar. Har kollat på Robinson Caribien. De va la ganska kul. Innan ja började skriva här så letade jag faktiskt upp de båda Subaruna på garaget. Skickade även iväg kompis inbjudningar till ägarna så önska mej lycka till att de vill va kompisar med mej!

 

Nu pallar ja inte skriva mer// Mandy

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mandy Wollersheim - 12 juni 2010 03:25

Nu e de bara såhär att ja vill berätta att ja har skaffat en ny blogg. Kolla in den istället eftersom ja INTE skriver här längre!!   StreetRaceIsALifestyle.bloggplatsen.se   Kram Mandy ...

Av Mandy Wollersheim - 14 april 2010 10:43

Hej alla galda som läser min blogg (om de nu finns några sånna)! Nu är jag tillbaka här igen. Mycket har hänt i mitt liv men vi skippar allt tråkigt nonsens som det ändå inte är någon som är intresserad av utan går direkt till något sköjj... Den 3 ...

Av Mandy Wollersheim - 1 februari 2010 01:14

Hej...   Först av allt vill jag säga förlåt att jag inte har skrivit på länge. Jag har varit ganska sjuk ett tag utan att ha fått någon förklaring. Jag tänker inte skriva så mycket mer utan de får vara såhär. Jag har iallafall förklarat mej. Bätt...

Av Mandy Wollersheim - 16 december 2009 20:38

        ...

Av Mandy Wollersheim - 16 december 2009 20:18

  Tjena alla fans!        Ja vet att det var ett jävla bra tag sen jag skrev något " nyttigt " här men jag får väl skylla på att jag har mycket att göra i mitt liv just nu. ( De lät skit bra! * stolt * )        Hur som helst...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du Ken Block och hans Subaru?
 Ja
 NEJ!!
 Kanske
 Vem fan är Ken Block och varför fan kör han Subaru?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards