Alla inlägg under november 2009

Av Mandy Wollersheim - 22 november 2009 16:10

Tjena igen!

 

Jaha som säker alla redan vet så är det Söndag idag. Hela jävla fuckade långa dagen. Jag hatar Söndagar!!! Det finns liksom inget bra med Söndagar egentligen. Jag menar om det är The morning after the night before, ja då sover man ju typ bort hela dan och skulle man råka vara nykter på en söndag så ja då finns det inget att hitta på så då slösar man bort en hel dag framför datorn eller tvn. Södagar är som att sitta framför en domare i domstolen. Man sitter och väntar på att något ska hända men man har inte den blekaste aning om vad.

 

Nog snackat om Söndagar. Dom finns där, man går igenom dom en gång i vecka and that´s life!

 

Idag gick jag upp vid 10. De va skönt att få sova så länge faktist. Jag måste bara berätta om min sjukt läskiga dröm som jag hade inatt men jag ska börja från början. Jag har skadat min rygg så ibland när jag gör vissa saker så gör det så ont att jag vill gråta och ibland kan jag inte ens röra mej. Men i alla fall så drömde jag att jag hade ramlat från ett hus och brutit ryggen. Jag låg där på marken och kunde inte röra mej. Sen vaknade jag upp ur drömmen och då hade jag SKIT ont i ryggen och kunde inte röra mej så jag bara låg där och stirrade i taket. Efter typ 5 minuter så small det till i ryggen och sen kunde jag röra mej igen. Så ja gick på toa och sen så gick jag och la mej igen. Jag somnade som ett litet barn. Det är ingen dröm jag vill drömma igen för jag trodde verkligen att jag hade brutit ryggen eftersom jag inte kunde röra mej när jag vaknade.

 

Förutom att sitta här brevid datorn och en liten sväng brevid tvn så har jag inte gjort mycket idag. Det har verklige varit en sån sitta-och-vänta-på-vad-som-ska-hända-i-veckan Söndag!

 

Tack alla sköna snubbar som läser min blogg. Ni förgyller min dag eller nått sånt.

 

Hade// Mandy

Av Mandy Wollersheim - 22 november 2009 15:57

Fler sånna snutar vill vi ha!!!!


Haha omg XD


Haha lol ; )


Okej :P

Av Mandy Wollersheim - 22 november 2009 14:21


Ken block är med i tvprogrammet Top Gear! I LOVE KEN BLOCK <3<3

Av Mandy Wollersheim - 21 november 2009 23:15

Dagens höjdpunkt: 2 gasande Subaru i Ängelholm. Den ena var en Subaru Impreza WRX STI och den andra var en Subaru Impreza WRX STI PSE II NAJS! XD

 

Ska försöka börja dagen från början så alla hänger med som inte bor inuti min Subaru galna hjärna:

 

Ja kunde inte sova natten till idag utan låg i sängen helt klarvaken. Hum ganska tråkigt faktiskt. Lyssnade lite på musik och gick sen och hämtade min dator och tittade lite på Ken Block när han tränade gymkhana. Han är lätt kung!

 

Hur som helst så vaknade pappa vid 07:00 och då var ja så jävla trött att ja äntligen somnade men sen skulle jag gå upp igen kl 09:00 så det blev inte mycket sömn där inte. Men jag behöver inte sova så mycket för jag var pigg som en mört när jag vaknade kl 9. Konstigt va?!

 

Fixade till mej lite. Duschade, sminkade  och klädde mej och sen bar det av till Valhall för för brossans gymnasieprogram fordon hade öppet hus och det vill man inte missa. Men problemet denna gång var att jag verkligen önskar att jag missade det för det sög. Där fanns bara en snygg bil och det var en Toyota Supra. Bortkastad tid!!

 

Efter Valhall så åkte jag och mamma till Ängelholm och tankade. När vi står där och tankar som bäst så dyker det upp två Subaru från ingenstans!!! Jag hoppade runder som en jävla psyksjuk idiot och typ halvskrek SUBARU!!! Haha I alla fall så försvann dom igen men vi hittade dom…på McDonalds. Haha där tog jag några najs foton och sen körde vi vidare ut till Valhall för att hämta brossan.

 

 Den till vänster: Subaru Impreza WRX STI och den till höger Subaru Impreza WRX STI PSE II   Subaruna på McDonalds   

 

På Valhall så plockade vi upp brossan och sen övningskörde vi lite. När jag skulle byta plats med mamma så tänkte jag att jag skulle testa bromsarna så ja körde in till kanten och panikbromsar. Precis när jag gjort det kom jag på: FAN vi har dubbdäck på bilen ; ) som tur va så lossnade ”bara ” en dubb. Men mamma blev inte sur utan hon skrattade som fan och sen sa hon: Fy fan va du bromsar unge!!! Haha snacka om rolig kommentar när man förväntar sej en enorm utskällning.

 

Dubben som ramlade av XD   Bromsspår efter dubbarna ; )  

 

Nu sitter jag här och slappar. Har kollat på Robinson Caribien. De va la ganska kul. Innan ja började skriva här så letade jag faktiskt upp de båda Subaruna på garaget. Skickade även iväg kompis inbjudningar till ägarna så önska mej lycka till att de vill va kompisar med mej!

 

Nu pallar ja inte skriva mer// Mandy

Av Mandy Wollersheim - 7 november 2009 19:54

Tjena alla!

 

Sorry att de va så längesen ja skrev nått om mitt liv. Har ju förstått att det finns några som följer denna bloggen. Trodde faktiskt inte de. SURPRISE!! Hahaha ; )

 

Jaha planen för ikväll va igentligen att dra till topspin med nårra poolare men så blev de inte. Synd men så kan de va. Life is a bitch…and so am I : )

 

Idag blev jag väck av pappa som bara öppnade dörren till mitt rum och frågade om jag skulle mä. Ja bara titta på honom o frågade va? Köpa moppe till brossan. Ja tänkte bara jaha o så sa ja nä ja pallar inte. Ett typiskt Amanda-när-jag-inte-är-vaken svar!! De e väl klart att ja vill följa mä!!!! I alla fall så gick pappa ut o fixade nått med släpen och jag vaknade till liv. Haha ja bara rusade ut från mitt rum när ja hörde dörren. Så skrek ja: JAG VILL FÖLJA MÄ!!!!!!! Pappa, mamma och brossan typ låg dubbel vikna på golvet o skrattade. Dom visste att ja ville följa mä. Pappa o brossan va liksom inte halvfärdiga. Dom skulle duscha båda två o käka frukost o sånt. Dom visste bara att ja skulle säga nej bara för att ja va trött. Finurliga små rackare där! Hihi

 

I alla fall så sminkade ja mej och dog en bårste genom håret. Slängde på mej kläder och pregade i mej en macka. Sen bar det iväg…

 

…till Skurup. Där skulle brossan som sagt köpa en moppe. Det blev en Yamaha FS1. Den e ganska najs men ja skulle aldrig vilja köra en sån. För min del ska de va kross. Gött mä tjejer som kör kross moppe!!

 

Efter moppe köpet bar det av hemåt. När vi kom till Hyllinge så stannade vi på max o käkade hamburgare. I alla fall så käkade pappa och brossan hamburgare. INTE ja. Käkar inte hamburgare på Max. Vet inte varför men så e de i alla fall.

 

Nu sitter ja här med en Cider o kaffe. Senare i kväll ska de bli provsmakning på min hemmagjorda Toffe Cream något haha. Orkar inte springa till kylen o kolla namnet.

 

Hade bra// Mandy

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du Ken Block och hans Subaru?
 Ja
 NEJ!!
 Kanske
 Vem fan är Ken Block och varför fan kör han Subaru?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards