Direktlänk till inlägg 17 oktober 2009

OMG <3

Av Mandy Wollersheim - 17 oktober 2009 19:12

OMG jag är så glad just nu att jag tror att jag ska sprängas snart. Min puls är på 2000 just nu och det känns som om jag har knapprat ett helt paket med drog tabletter!! Vill ni veta varför??

 

Haha jo så här är det…Och skratta inte åt mej nu…Jag skulle övningsköra idag så pappa körde ut till Valhall efter att vi hade varit i Helsingborg på Biltema. När vi kommer ner nedanför flygmuseet så står det inte mindre än 3 Subaru rakt framför mej. En svart, en blå och en silvrig. Dom stod nog och prata om vad dom skulle göra i kväll. Men så i alla fall så bytade jag plats med pappa så att jag satt vid ratten och så började jag köra. När jag hade kört ett tag så började Subaruna att bränna gummi och sen körde den ena Subarun efter mig. Han låg efter mej kanske 50 meter sen så drog han förbi och jag blev helt drogad av ljudet. Jag satt där bakom ratten och drömde så vi var halvvägs ner i gropen så pappa skrek till mej att ja skulle komma tillbaka till verkligheten och hålla ögonen på vägen. Sen försvann Subaruna ett tag och jag körde vidare. Rätt som det var så hade jag de andra två Subaruna bakom mej. Den som låg närmast hade inget ljus och det störde mej ganska mycket men i alla fall så körde jag vidare och dom stannade. Sen försökte jag att konsentrera mej när vi körde vidare men det gick bara inte för mina tankar var hos Subaruna. Hur jävla Subaru galen får man bli?? Haha Om jag skulle läggas in på psykklenik så skulle det fan stå Amanda Wollersheim psykfall p.g.a Subaru! Haha jag lovar det skulle stå precis så.

 

Jag kan fan inte hjälpa det men jag älskar Subaru så jävla mycket. När andra tjejer drömmer om stora lyxvillor i Hollywood och massor med pengar så de kan göra vid sitt hår eller sina naglar så drömmer jag om en Subaru Impreza WRX STI med sport utrustning och najs ljud istället. Sjuk kanske men det är min dröm i alla fall.

 

Ja ja nu ska ja kolla på Garaget.org efter Subaru. Vi kanske ses där. Jag heter SubaruBlondy. Otippat va??!! Hahah

 

Hade bra// Mandy

 

    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mandy Wollersheim - 12 juni 2010 03:25

Nu e de bara såhär att ja vill berätta att ja har skaffat en ny blogg. Kolla in den istället eftersom ja INTE skriver här längre!!   StreetRaceIsALifestyle.bloggplatsen.se   Kram Mandy ...

Av Mandy Wollersheim - 14 april 2010 10:43

Hej alla galda som läser min blogg (om de nu finns några sånna)! Nu är jag tillbaka här igen. Mycket har hänt i mitt liv men vi skippar allt tråkigt nonsens som det ändå inte är någon som är intresserad av utan går direkt till något sköjj... Den 3 ...

Av Mandy Wollersheim - 1 februari 2010 01:14

Hej...   Först av allt vill jag säga förlåt att jag inte har skrivit på länge. Jag har varit ganska sjuk ett tag utan att ha fått någon förklaring. Jag tänker inte skriva så mycket mer utan de får vara såhär. Jag har iallafall förklarat mej. Bätt...

Av Mandy Wollersheim - 16 december 2009 20:38

        ...

Av Mandy Wollersheim - 16 december 2009 20:18

  Tjena alla fans!        Ja vet att det var ett jävla bra tag sen jag skrev något " nyttigt " här men jag får väl skylla på att jag har mycket att göra i mitt liv just nu. ( De lät skit bra! * stolt * )        Hur som helst...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du Ken Block och hans Subaru?
 Ja
 NEJ!!
 Kanske
 Vem fan är Ken Block och varför fan kör han Subaru?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards