Direktlänk till inlägg 21 oktober 2009

NAJS DAG ; )

Av Mandy Wollersheim - 21 oktober 2009 18:19

Tack för en underbar dag idag baby Erica. Fy fan va kul vi hade. Vi intog malmö vid 11 tiden och sen käkade vi på Blatteland ( McDonalds ) på malmö syd. Fy fan asså "dom" var överallt. Var fan man än tittade så stod det en av "dom" brevid oss. LÄSKIGT!!!! Efter hamburgaren åkte vi hem igen och även på bussen var det fullpackat med "dom"!! De va liksom "dom" och vi på bussen. Inte många rediga svenska där inte. Bara jag och Erica ; )

 

Tog en massa fotto. Titta och njut eller skit i det. Va fan bryr ja mej om det haha : )

 

                                                                Hade även lite kul på hemma plan. Här fjantar vi oss på Arons i morse.

 

 Hade en fjäril inne hos farmor och farfar i morse. Snäll som jag är så släppte jag ut den stackaren i kylan men vad fan skulle jag göra?

   



 
 
Erica Seger

Erica Seger

21 oktober 2009 23:06

haha och alla mobbade bilder med xD

http://ericaseger.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mandy Wollersheim - 12 juni 2010 03:25

Nu e de bara såhär att ja vill berätta att ja har skaffat en ny blogg. Kolla in den istället eftersom ja INTE skriver här längre!!   StreetRaceIsALifestyle.bloggplatsen.se   Kram Mandy ...

Av Mandy Wollersheim - 14 april 2010 10:43

Hej alla galda som läser min blogg (om de nu finns några sånna)! Nu är jag tillbaka här igen. Mycket har hänt i mitt liv men vi skippar allt tråkigt nonsens som det ändå inte är någon som är intresserad av utan går direkt till något sköjj... Den 3 ...

Av Mandy Wollersheim - 1 februari 2010 01:14

Hej...   Först av allt vill jag säga förlåt att jag inte har skrivit på länge. Jag har varit ganska sjuk ett tag utan att ha fått någon förklaring. Jag tänker inte skriva så mycket mer utan de får vara såhär. Jag har iallafall förklarat mej. Bätt...

Av Mandy Wollersheim - 16 december 2009 20:38

        ...

Av Mandy Wollersheim - 16 december 2009 20:18

  Tjena alla fans!        Ja vet att det var ett jävla bra tag sen jag skrev något " nyttigt " här men jag får väl skylla på att jag har mycket att göra i mitt liv just nu. ( De lät skit bra! * stolt * )        Hur som helst...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du Ken Block och hans Subaru?
 Ja
 NEJ!!
 Kanske
 Vem fan är Ken Block och varför fan kör han Subaru?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Musik


Ovido - Quiz & Flashcards